August 8, 2013

Watermelon

Who doesn’t like watermelon ? I love it and, because it’s summer, a fruity manicure is always welcome (or so I heard :)). The design was easy: first, I applied the pink polish; then, with some white acrylic paint, I drew a curved line towards the edge of the nail (covering about 1/3 of the nail), from the cuticle area to the top of the nail; after that was dry, I applied some green neon polish on top of the acrylic, while leaving a thin white line between the two colours; finally, I applied some small, elongated black dots with the help of a toothpick. 

Cui nu îi place pepenele roşu ? Eu îl ador şi, pentru că e vară, o manichiură fructată este întotdeauna binevenită (sau cel puţin aşa am auzit eu :)). Modelul l-am făcut uşor: mai întâi am aplicat oja roz apoi, cu vopsea acrilică albă, am făcut o linie curbată până la marginea unghiei (cam pe 1/3 din unghie), de la cuticule spre vârf, iar după ce s-a uscat am aplicat peste ea o ojă verde neon, lăsând însă o linie subţire albă care să delimiteze cele două culori şi am aplicat nişte mici puncte negre, uşor alungite, cu ajutorul unei scobitori.





I also entered a giveaway with this manicure. I hope I'll win... :)

Am participat şi la un giveaway cu această manichiură. Sper să câştig... :)


 

0 comentarii:

Post a Comment