September 16, 2013

I went shopping again...

Tie me up and leave me somewhere in a dark corner with no money and no possibility to escape... Otherwise, I'll buy more nail polishes ! :D True story !

Legaţi-mă şi lăsaţi-mă undeva într-un colţ întunecat, fără bani şi fără posibilitate de evadare... Căci altfel o să cumpăr şi mai multe oje ! :D Poveste adevărată !

A few days ago, I celebrated one month of blogging and over 100 likes on Facebook by shopping, so I thought I should share with you my new purchases.
I finally bought a set of 5 dotting tools (15 RON) because I got sick and tired of all the alternatives I was using before them (pens, bobby pins etc.). I also bought a new detailing brush (3 RON); I have an older identical one, but unfortunately I ruined it by using it almost exclusively with nail polishes and by cleaning it with 100% pure acetone. If you want your brushes to last longer, clean them only with acetone-free nail polish removers (by the way, the one I was mentioning here is amazing - it makes nail polish removal a bit more difficult, but it's amazing for my nails and cuticles, it doesn't dry them at all). I really needed a new buffer (3 RON), as my old one disintegrated from unknown reasons ;). And finally, I bought a proper cuticle pusher (5 RON), as I felt that the orange sticks I was using before just didn't do their job as well as this tool.

Acum câteva zile, am sărbătorit o lună de 'blogging' şi peste 100 de like-uri pe Facebook prin cumpărături, aşa că m-am gândit să vă arăt şi vouă noile achiziţii.
Am cumpărat, în sfârşit, un set de punctatoare (15 RON), pentru că mă săturasem de alternativele pe care le foloseam înainte (pixuri, agrafe de păr etc.). Am cumpărat şi o nouă pensulă pentru detalii (3 RON); am una mai veche identică, dar din păcate am stricat-o folosind-o aproape exclusiv cu oje şi curăţând-o doar cu acetonă 100%. Dacă vreţi ca pensulele voastre să reziste mai mult, curăţaţi-le numai cu dizolvanţi de ojă fără acetonă (apropo, cel de care vă povesteam aici este uimitor - îndepărtează un pic mai greu oja, dar este uimitor pentru unghiile şi cuticulele mele, nu le usucă deloc). Aveam nevoie de un 'buffer' nou (3 RON), întrucât cel vechi se dezintegrase din motive necunoscute ;). Şi, în sfârşit, mi-am cumpărat o unealtă ca lumea pentru împins cuticulele (5 RON), deoarece beţişoarele de lemn pe care le foloseam înainte nu îşi făceau treaba aşa bine ca unealta acesta.



Do you think that is all ? Well, you're wrong ! Today I went out in my lunch break to pay some bills and I found myself buying nail polishes from one of my favourite stores nearby. I finally found the wonderful matifying top coat from Flormar (12 RON) and bought it without even giving it a second thought. Then, I found a really gorgeous glitter from SHC #148 (2.5 RON) which contains small and medium gold and copper hex glitters, plus some silver stars. I also found a beautiful teal colour from Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush #520 and a light grey from Rimmel 60 Seconds #805 Grey Matter (both 6.5 RON).
By the way, meet Bubu, the most lovely and loving "kid" ever - his look says "More polishes ? Jeez !" :D

Credeţi că asta e tot ? Păi vă înşelaţi ! Azi am plecat în pauza de prânz să plătesc nişte facturi şi m-am trezit cumpărând oje de la unul din magazinele mele preferate din apropiere. În sfârşit am găsit minunatul top coat matifiant de la Flormar (12 RON) şi l-am cumpărat fără să mă gândesc de două ori. Apoi, am mai găsit un glitter superb de la SHC #148 (2,5 RON), care conţine glittere hexagonale aurii şi arămii de dimensiuni mici şi medii, plus steluţe argintii. Am mai găsit şi o superbă culoare 'teal' de la Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush #520 şi un gri deschis de la Rimmel 60 Seconds #805 Grey Matter (ambele 6,5 RON).
Apropo, faceţi cunoştinţă cu Bubu, cel mai drăguţ şi mai iubitor „copil" cu putinţă - privirea lui spune „Şi mai multe oje ? Doamne !" :D


2 comments:

  1. Ohh ce scumpel e :D sa le folosesti cu placere :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Cel mai mare pupăcios ! Mulţumesc mult ! :)

      Delete