October 15, 2013

Goodies !

I went shopping again, I'm a sinner and I'm not ashamed to admit it.
I really wanted a sheer nail polish for French manicures and not only, but I wanted more of a caramel colour than a pink one. So I found it in Farmec #18 and I already used it to create this manicure inspired by Rihanna. It was 7.5 RON and it's great quality.
Another nail polish I wanted was a rich brown, perfect for autumn, and nothing looked better than Rimmel 60 Seconds #550 Major Brown, that I bought for only 6.5 RON - I will swatch it as soon as possible.
 
Am fost iar la cumpărături, sunt o păcătoasă și nu mi-e rușine să o recunosc.
Îmi doream o ojă transparentă pentru manichiură franțuzească și nu numai, dar voiam mai degrabă o nuanță caramel, nu una roz. Am și găsit-o la Farmec #18 și am folosit-o deja pentru a crea această manichiură inspirată de Rihanna. A costat 7,5 RON și calitatea e grozavă.
O altă ojă pe care mi-o doream era un maro intens, perfect pentru toamnă, și nimic nu arăta mai bine decât Rimmel 60 Seconds #550 Major Brown, pe care am cumpărat-o cu numai 6,5 RON - o voi testa cât mai curând posibil.



I also purchased a pack of four star-shaped makeup sponges for gradients for only 3.5 RON - you can see only three of them in the photo because I already chopped one of them to create this Halloween design. :)

Am mai achiziționat, de asemenea, un set de patru bureței de machiaj în formă de stea pentru gradiente cu numai 3,5 RON - puteți vedea doar trei dintre ei în poză pentru că pe unul din ei deja l-am ciopârțit pentru a crea acest model pentru Halloween. :)



From Real I bought this pair of cuticle scissors that I have not yet tested, but they were only 15 RON and from what I can see I think it's a quality product. I will update you on that.

Din Real am cumpărat această forfecuță pentru cuticule pe care nu am testat-o încă, dar a costat numai 15 RON și din câte îmi pot da seama, cred că este un produs de calitate. Vă voi ține la curent.



And lastly... I received an offer from Born Pretty Store to review some of their products. It was hard for me to choose only two products from their online store, but I chose something that I didn't have and couldn't find in any store - studs, and something that I never used before - water decals. I received the package a few days ago, after 3 weeks of waiting and I can't wait to try them and let you know my opinion.

Și, în cele din urmă... am primit o ofertă de la Born Pretty Store pentru a le testa niște produse. Mi-a fost greu să aleg doar două produse din magazinul lor online, dar am ales ceva ce nu aveam și nu am putut găsi în niciun magazin - ținte, și ceva ce nu am mai folosit până acum - abţibilduri. Am primit coletul acum câteva zile, după 3 săptămâni de așteptare și abia aștept să le încerc și să vă spun părerea mea despre ele.



I hope you all enjoy this kind of articles and, if you do, there will be many more to come.
Kisses !

Sper că tuturor vă place acest gen de articole și, dacă da, vor mai urma și a altele.
Pupici !


2 comments: