October 31, 2013

Present from Golden Rose

I am so happy to have received this wonderful present from Golden Rose Romania. These are 3 nail polishes I chose for myself from 3 different collections: Rich Color (#31), Holiday (#58) and Jolly Jewels (#119). I can't wait to try them out and show them to you in all their beauty !

Sunt foarte fericită că am primit acest minunat cadou de la Golden Rose Romania. Acestea sunt 3 oje pe care mi le-am ales din 3 colecţii diferite: Rich Color (#31), Holiday (#58) şi Jolly Jewels (#119). Abia aştept să le testez şi să vi le arăt şi vouă în toată splendoarea lor !



I couldn't be more happy, especially because today I also won a Halloween nail art contest organized by Cupio.ro - it is a 100 RON voucher that I can use to purchase products from their site. Many thanks to all of you who voted for my manicure ! :*

Nu puteam fi mai fericită de-atât, cu atât mai mult cu cât astăzi am câştigat un concurs de nail art pentru Halloween, organizat de Cupio.ro - este vorba despre un voucher în valoare de 100 RON pe care îl pot folosi pentru a achiziţiona produse de pe site-ul lor. Mii de mulţumiri tuturor celor care mi-aţi votat manichiura ! :* 

http://wanna-nails.blogspot.ro/2013/10/halloween.html


 

0 comentarii:

Post a Comment