November 13, 2013

Golden Rose Rich Color #31

I'm in love again and also with a Golden Rose nail polish. If last week I was loving Holiday #58, this week it's all about Rich Color #31.
This is a very rich purple colour, I would call it a raspberry purple, although some may argue... It's a cream nail polish, quite thick and very easy to apply, due to its perfect consistency and the wide brush. It doesn't know what streaking is and I actually had the idea to show you a comparison between one coat and two coats - it is the first time I'm doing this.
The idea came from the fact that I didn't know what to wear next on my nails, it got kind of late and I really felt the need to go to bed. But, of course, I had to do my nails first ! :D I really wanted to try this nail polish that I received as a gift from Golden Rose. I had used it before only on a couple of nails to do this design, I loved the colour and how easy it was to apply, not to mention the fast drying time. So, for one day, I wore one single coat of this nail polish and it was amazing. With a little more attention to the application, one coat can be enough, because this nail polish is very pigmented. The flaws of the application can only be seen on camera. However, the second coat manages to even out all the ridges / bumps of the nails.
Truly a great quality nail polish !

Sunt din nou îndrăgostită de o ojă Golden Rose. Dacă săptămâna trecută iubeam Holiday #58, săptămâna aceasta e vorba despre Rich Color #31.
Este un mov foarte intens, eu i-aș spune mov-zmeură, chiar dacă unii m-ar putea contrazice... Este o ojă cremoasă, destul de densă și foarte ușor de aplicat, datorită consistenței perfecte și a pensulei late. Nu știe ce sunt dârele și chiar mi-a venit ideea să vă arăt o comparație între un singur strat și două straturi - e prima oară când fac asta.
Ideea mi-a venit de la faptul că nu prea știam ce să îmi fac pe unghii, era târziu și simțeam nevoia să mă culc. Dar bineînțeles că trebuia mai întâi să îmi fac unghiile ! :D Chiar voiam să încerc oja asta pe care am primit-o cadou de la Golden Rose. O mai folosisem înainte doar pe vreo două unghii ca să fac acest model, mi-a plăcut foarte mult culoarea și cât de ușor s-a aplicat, ca să nu mai vorbim de timpul scurt de uscare. Așadar, pentru o zi, am purtat un singur strat din oja aceasta și a fost super. Cu puțin mai multă atenție la aplicare, un singur strat poate fi suficient, pentru că oja este foarte pigmentată. Defectele aplicării se văd numai pe cameră. Oricum, al doilea strat reușește să niveleze și să ascundă toate striațiile / denivelările unghiilor.
O ojă cu adevărat calitativă !





You can buy this nail polish from cosmania.ro for only 7.50 RON.

Puteți cumpăra această ojă de pe cosmania.ro cu numai 7,50 RON.

0 comentarii:

Post a Comment